Sunday, November 8, 2009

MAC Holiday Collections - 6 Sorceress eye shadows palette




זו הפלטה המוצלחת ביותר מכל הפלטות בקולקציות החגים, אם כי קשה לי לומר עליה שהיא מושלמת. חלק מהגוונים אהבתי מאוד, על חלקם האחר הייתי מוותרת.
אני מצטערת מראש על איכות התמונות, אבל המצלמה הטובה שלי עדיין מסתובבת לה ומחפשת אותי. כשהיא תגיע לידיי - אצלם תמונות חדשות ואעלה אותן.


כמו שכתבתי בסקירה הכללית של הקולקציות, האריזות השנה השתפרו. האריזה יותר מרובעת מאשר בשנים קודמות ותופסת פחות מקום. יש גם מברשת 213 מוקטנת מאוד, שאפשר לזרוק לפח. 
הצללית העליונה משמאל זו צללית מבריקה בגוון אופווייט. מרקם פרוסט נוח לעבודה, אם כי מבריק מדי עבור גוון בהיר שכזה.
הלאה בשורה נמצאת הצללית, שמצדיקה את קניית הפלטה. זו צללית נדירה בגוון אפור-ירקרק, בעלת ברק מוזהב. אני אישית מאוד אוהבת את מרקם הסאטן. הצללית אינה מאט לגמרי, אבל גם אינה מבריקה. בהחלט צללית בעלת נוכחות, עם הרבה פיגמנטץ
אחריה נמצאת צללית שחורה עם נצנצים כסופים, במרקם לאסטר הלא נוח לעבודה. זו הצללית שאני אישית הכי פחות אהבתי בפלטה. מרקם לאסטר דורש עבודה בטפיחות, וגם אז לא יוצא ממנו מי יודע מה הרבה פיגמנט.
נעבור לשורה השניה - הצללית השמאלית היא צללית סגולה בהירה במרקם וולוקס פרל המדהים. מרקם משיי ונוח לעבודה. הגוון די בהיר.
האמצעית היא עוד צללית מדהימה - סגולה מעושנת בגוון פרוסט. היא מאוד דומה לצללית shale של מאק, אם כי יותר מבריקה ממנה. ממש כייפית לעבודה.
הצללית הימנית התחתונה הינה בגוון סגול-שזיף, שוב במרקם וולוקס פרל. מרקם מעולה, אם כי היא פחות קרמית ונעימה מצלליות אחרות במרקם הזה. על העין קשה להשיג את הגוון הסגול הזה, והוא לרוב ייבלע בצלליות האחרות הוא בטשטוש. בנוסף, הייתי צריכה לטבול את המברשת מספר פעמים בצללית כדי לקבל פיגמנט הגון.


בסך הכל פלטה מומלצת לדעתי, בעיקר למי שמחפשת פלטה סגולה-שחורה. לא משהו היסטרי שטרם נראה - אבל היא המוצלחת ביותר מכל הפלטות השנה, לפחות בעיניי.


התמונה העליונה כוללת סווצ'ים של השורה העליונה. התמונה השניה כוללת סווצ'ים של השורה השניה.








1 comment: