Monday, November 2, 2009

L'Oreal Hydra Active 3


קרם לחות חדש מבית לוריאל פריס. 
קרם לחות במובן המאוד בסיסי של המילה, שלא מתיימר להחליק קמטים, להעלים כתמים או לייבש ביצות. לחות נטו. אין "הגבלה" על הגיל. הקרם מגיע ב-3 גרסאות: גרסא אחת לעור רגיל ומעורב, גרסא אחת לעור יבש, וגירסא עשירה יותר לעור יבש מאוד או רגיש. שתי הראשונות מגיעות בטיובה לחיצה, השלישית בקופסת זכוכית.
כמות סטנדרטית של 50 מ"ל, מחיר בגרמניה 5 יורו. פייר אנף.


ה-3 בשם המוצר בא לרמז על 3 המטרות העיקריות של הקרם - לחות, הגנה מפני קרינת השמש והגנה בפני רדיקלים חפשיים. חבל רק שעל המוצר לא מצוינת הרמה של מקדם ההגנה. אני מרגישה די לא בטוחה "לסמוך" על מקדם לא ידוע. בנוסף, רשום על הקרם שהוא מכיל ויטמין E ו-סרמיד.


אני קניתי את הקרם לעור רגיל ומעורב לשימוש כקרם לחות פשוט ליום. אני מאוד מרוצה ממנו. סוג העור שלי מעורב, ואחרי שבועיים של שימוש אני יכולה לומר עליו שהוא נעים מאוד, נספג במהירות, מקנה לעור מגע משיי, מלחח. אני לא יודעת עד כמה הוא מונע הברקה, אבל הוא גם לא הגביר אותה. אפילו הריח נעים, בניגוד להרבה מוצרים אחרים של אותה החברה.
אני לא חושבת שהקרם הזה יענה על דרישות העור שלי בחורף, אבל זאת רק ימים יגידו. 
בסך הכל מוצר פשוט, טוב, עושה לא יותר ולא פחות ממה שהוא אמור לעשות, ובמחיר מצויין.

No comments:

Post a Comment