Sunday, November 1, 2009

Bobbi Brown Rich Color Gloss Dusty Rose 4

גלוס חדש מבית בובי בראון.
הגלוס הזה הינו חלק מהטרנד העכשווי, המשלב גלוס עם שפתון. כלומר - כיסוי מלא של שפתון, ברק של גלוס. לשאנל יש מוצר דומה ולעוד חברות.
הגלוס הזה מגיע במספר גוונים, כאשר אני ניסיתי שניים - את ה-Dusty Rose ואת ה-Pink Raspberry. שאר הגוונים היו או כהים מדי או בהירים מדי לטעמי. בניגוד לגלוסים אחרים של בובי בראון, הפעם היא שיפרה את המקל של הגלוס, והחליפה את המברשת הלא נוחה שלה במברשת-ספוגית רגילה של גלוס. 4.2 גרם, המחיר בארה"ב הוא 20 דולר, באירופה 20 יורו.


ה"דאסטי דוז" הינו גוון ורוד מעושן, עם נגיעה סגולה. המריחה מאוד נוחה והמרקם מאוד צמיג ועשיר. אין ברשותי מצלמה טובה כרגע, כך שהתמונות לא משקפות את המראה האמיתי של המוצר הזה. הכיסוי הוא כיסוי די מלא, מה שאומר ששימוש בתוחם ישפר פלאים את המראה של השפתיים. הגימור הוא גימור רטוב מאוד של גלוס, ללא נצנצים. ברק נטו. העמידות רחוקה מלהיות עמידות של שפתון, ולי אישית המוצר הרגיש די "כבד" על השפתיים (בדיוק כמו המוצר של שאנל, אגב).


מוצר לא רע, למי שאוהבת מוצרים בסגנון. מצד שני - אני ממש לא חושבת שהוא מחויב המציאות. שפתון רגיל וגלוס שקוף מעליו יתנו תוצאה מאוד דומה.


שוב - התמונות באיכות לא טובה, אבל אין ברשותי מצלמה אחרת כרגע. השפתיים הטבעיות שלי הינן מאוד בהירות והתמונה צולמה ללא תוחם.






No comments:

Post a Comment