Tuesday, November 3, 2009

קולקציות החגים החדשות של מאק - חלק 2 - הקיטים לעיניים, שפתיים, פנים

בחלק הראשון סקרתי את קולקציית הצבע, ובחלק השני אסקור את הפלטות/קיטים.
בקולקציה הנוכחית 4 פלטות עיניים, 2 פלטות שפתיים ועוד 2 פלטות לפנים, שזה משהו חדש השנה.


אתחיל מפלטות העיניים.. ראשית, כל הכבוד על האריזה החדשה. היא נראית קטנה יותר מאשר בשנים קטנות, אבל זו אשלייה. הכמות היא בדיוק אותה הכמות, אלא שהסידור קצת שונה והרבה יותר מוצלח לדעתי. כל פלטה מכילה 6 צלליות ומברשת 213 מוקטנת (שלדעתי אינה טובה לכלום).
הפלטה המוצלחת ביותר לדעתי עונה על השם Sorceress. הייתי מגדירה אותה כפלטה סגולה-אפורה, שזה משהו לא מאוד נדיר, אבל יש בה צללית אחת, במרכז השורה העליונה, שהופכת את כל הפלטה לשוות קניה, וכמה שיותר מהר. זו צלליות ירוקה-אפורה, עם נגיעה מוזהבת, משהו מעלף. גם שאר הגוונים יפים, אגב. אני אמנם לא מתה על מרקם הלאסטר של הצללית השחורה, אבל במקרה הזה זה לא מאוד מציק. השורה התחתונה מורכבת משלשייה סגולה במרקמי וולוקס פרל ופרוסט (הנוחים מאוד לעבודה), והיא באמת שימושית ויפה. לא שאין צלליות דומות בליין הקבוע (הצללית האמצעית, למשל, מאוד מזכירה את הסאטין טופ), אבל נחמד שהכל מסודר יחד.
הפלטה המוצלחת הנוספת היא לדעתי הפלטה ה"מעושנת", שנקראת "סמוק אנד מירורס". שוב, לא משהו מאוד יוצא דופן, בסך הכל פלטה מעושנת בסיסית, אבל היא מאוד נוחה לנסיעות וגם למי שעוד אין לה 200 צלליות בבית (200? על מה אני מדברת? לפחות 600). גוון אחד בהיר ועוד 5 גווני טופ אפורים-סגולים-חומים יכולים לשמש להרבה שילובים ולמגוון מראות מעושנים-טבעיים.
בנוסף, יש את הפלטה החמה. לדעתי - גם פה מדובר בפלטה יפה מאוד. הגוונים הם גווני זהב-ירוק זית-בורדו, שמופיעים כל שנה בפלטה החמה. שוב, לא משהו יוצא דופן, אבל בהחלט פלטה מוצלחת.
הפלטה שהכי איכזבה אותי היתה הפלטה הקרה, הנקראת גם מיסטיק. הצבעים בפלטה לא רעים, אבל גם לא מאוד נדירים/מיוחדים. בנוסף, הם לא משתלבים ספונטנית, וצריך להשקיע מחשבה ב"מה לכל הרוחות אני עושה עם זה". הגוון הטורקיזי יפה, וכנ"ל הורוד המעושן. אבל אלו לא גוונים עד כדי כך מיוחדים, ששווה לרכוש עבורם את הפלטה הזו.


פלטות השפתיים - אני לא מחובבי הפלטות האלו, כך שגם לא מאוד התמקדתי בהן. פלטה אחת ורודה והשניה טבעית. הטבעית נראתה טוב, דווקא. כל פלטה כוללת שני שפתונים, גלוס ומברשת שפתיים מוקטנת (שגם היא לא טובה לכלום, אבל אם מאוד אשתדל אולי אוכל למצוע משהו לנקות איתה).


פלטות פנים - רעיון מוצלח, שנפל בנקודה הבעייתית של מאק - מחזור. בעוד שבפלטות העיניים כל הגוונים חדשים ומקוריים, הרי שרוב המוצרים בפלטות הפנים הינם חלק מהקולקציה הקבועה או הופיעו בקולקציות עבר. נכון, הרעיון על פניו נחמד, אבל כמעט לכל רוכשת פוטנציאלית יהיה חלק אחד מהפלטות האלו.
פלטת הקולרפול כוללת ביוטי פאודר אחת במרקם מאט, ביוטי פאודר אחת מבריקה ועוד סומק פיצי'קין הקבוע. נחמד, אבל אני לא חובבת גדולה של ביוטי פאודרס. תמיד נראה לי כאילו הן כהות מדי לכל הפנים ובהירות מדי לשמש כסומק. 
הקיט השני הוא קיט ברונזה לפנים, והוא כולל ברונזר, פודרה מבריקה, ועוד סומק מהקולקציה הקבועה. כל הגוונים מאוד חמים, ואני אישית לא התרשמתי יותר מדי. גימיק נחמד, ותו לא.


נרכשו שתי פלטות עיניים - המעושנת והסגולה. לא בגלל החידוש, אלא כי הן נוחות לנסיעות.


בחלק השלישי - כל השאר.

No comments:

Post a Comment