Saturday, November 14, 2009

Illamasqua - Nail Polish Rampage

לטובת קוראות העברית - פוסט בעברית.
אילמסקה היא חברת איפור מקצועי בריטית חדשה יחסית בשוק, והרעיון העומד מאחורי החברה הוא להוציא לשוק מוצרים לא שגרתיים, שעונים על צרכים של מאפרים מקצועיים.
הלקים שלהם נחשבים למעולים, וגם לי היה נסיון מוצלח ביותר עם לקים שלהם בגוונים Alarm ו-Velocity.
Rampage הוא גוון שיושב אצלי כבר די הרבה זמן (מה זה הרבה? כמה חדשים), והשבוע החלטתי לנסות אותו. הגוון הוא ירוק בקבוק, ברמת כהות בינונית. מהמם!


הלקים מגיעים בבקבוקים אלגנטיים עם מכסה שחור חלק, 15ml סטנדרטיים. המברשת דקה וארוכה יחסית, ולי אישית מאוד נוח לעבוד איתה (היא יותר דקה מהמברשת של אסי, לשם השוואה).
בתור בסיס השתמשתי ב-Seche Clear. השכבה הראשונה נמרחה בצורה דקה מאוד, אבל די לא אחידה, כאשר נשארו פסי מריחה ובכלליות התקבל מראה שאפילו לא מתקרב למראה אטום. השכבה השניה שיפרה מעט את המצב, אבל גם לא התקבל מראה אטום ב-100%. אפשר לראות את זה היטב בתמונות המצורפות. פשוט רואים אזורים עם סימני מריחה לא מחמיאים. די מפתיע, האמת, כי עם שני הלקים האחרים של החברה הזו המריחה היתה לא פחות ממושלמת.
הגימור של הלק הזה די יוצא דופן. לרוב הלקים יש גימור מבריק ביותר, בעוד שהגימור של הלק הזה הוא קצת מאט. צילמתי תמונה אחת כזו, מיד אחרי המריחה ולפני המייבש, בה רואים זאת בבירור.
לגבי העמידות - מנסיון עם לקים קודמים של החברה, הם מחזיקים עליי שבוע. היות ומרחתי את הלק הזה רק לפני יומיים, עדיין אין לי אפשרות לקבוע כמה זמן הוא יחזיק.


לסיכום - גוון מעלף, רק חבל שנשארים סימני מריחה.


הערה קטנה לגבי התמונות - התמונות צולמו מיד אחרי מריחת הלק, עוד לפני שניקיתי שאריות.  הלק נמרח אחרי ששייפתי את הצפרניים למינימום, על מנת שלא אצטרך להתעסק איתן בשבועיים הקרובים (יש דברים יותר טובים לעשות בניו-יורק). לכן הן קצרות יחסית ורואים גם את מבנה הציפורן הקצת מוזר שלי בקצוות, שגורם ללק להימרח בצורה קצת לא מחמיאה.
את מוצרי החברה ניתן להשיג באנגליה או בסניפי ספורה בארה"ב. ניתן גם להזמין מוצרים ישירות באתר האינטרנט של החברה.






הלק מיד אחרי המריחה, ללא מייבש. רואים שהוא מעט מאט.



עם מייבש. הגוון של הלק בתמונה הזו הכי נאמן למציאות.







2 comments: