Sunday, November 1, 2009

Bobbi Brown Metallic Long Wear Cream Shadow




מוצר חדש יחסית מבית בובי בראון, המשך ישיר לסדרת ה-Long Wear Cream Shadow המצליחה שלה. 
הצלליות בסדרה המקורית הינן צלליות קרמיות עמידות, דומות מאוד לפיינט פוטס של מאק. אני אישית חושבת שהצלליות הקרמיות של בובי בראון מעט יותר טובות מאלו של מאק, ומבחר הגוונים גם יותר מרשים. בסדרה ישנם גוונים ללא ברק, לצד גוונים עם ברק. מנסיוני, לכל הצלליות האלו פיגמנט הגון.


זה היה רק עניין של זמן עד שבובי בראון תיקח את הצלליות הותיקות והטובות ותוסיף להן נצנצים. זה המשך ישיר למגמה של המותג בשנתיים האחרונות - הבה ניקח מוצרים מצליחים, ונוסיף להם.. נצנצים. וכמה שיותר, יותר טוב. היא עשתה את זה עם הצלליות שלה, היא עשתה את זה למוצרי השפתיים. ועכשיו הגיע תורן של הצלליות הקרמיות.


ועכשיו על המוצר עצמו - הצלליות מגיעות בכלי זכוכית קטנים ומכילים 3.5 גרם מוצר. המחיר - 22 דולר בארה"ב, ומשהו דומה מאוד ביורואים - באירופה.
בקופסת הזכוכית המוצר נראה כמו החלום הרטוב של כל חובבת איפור - כהה, מנצנץ בשלל צבעי הקשת, קורץ מאוד. לכן, מה רבה האכזבה כשמניחים את המוצר על היד או על העין - הפיגמנט של הצלליות עלוב ביותר, ומה שנשאר זה בעיקר.. נצנצים. עכשיו שיבוא מישהו וינסה להסביר לי מי צריך נצנצים נטו כצללית בסיס? אני בטוח לא. מה שכן, שימוש אפשרי של המוצר יהיה כתיחום מנצנץ עדין (בדגש על עדין, כי בכל זאת לא מדובר פה באיליינר), למי שאוהבת.


ההבדל היחיד בין הגוונים השונים הוא גוון הנצנצים. היות וגוון הצללית עצמה בטל בשישים ונעלם בצ'יק, מה שנותר זה לבחור בין נצנצים מוזהבים/כסופים/אדמדמים/כחולים או שילוב של הכל. גוון אחד היה מעט יוצא דופן והכיל מעט יותר פיגמנט מהכלום של האחרים והוא ה-Starry Night. עדיין, לא משהו לכתוב עליו הביתה.


נשאר בחנות, אגב.


2 comments:

  1. מלכה!
    מרושעת קמעה-אבל עדיין מלכה!;-D
    :-****

    ReplyDelete
  2. למה מרושעת? חוסכת לכן כמה גרושים..
    אלא אם כן את חולת נצנצים..

    ReplyDelete