Tuesday, November 3, 2009

קולקציות החגים החדשות של מאק - חלק 3 - כל השאר

בחלק הראשון סקרתי את קולקציית הצבע, בחלק השני סקרתי את הפלטות לעיניים/שפתיים/פנים. החלק השלישי יכלול את כל השאר.


ומה כולל "כל השאר" הזה?


אז ככה..


Exclusives - שימפיין, שימפיין, שימפיין. אגב, כשנכנסתי לחנות ואמרתי למוכרות שיש טירוף עולמי סביב השימפיין, הן הרימו גבה וממש לא הבינו. אחת הבנות בחנות, שעובדת שם מהיום הראשון, אמרה שהעם לא מבין. ולמה? כי בקולקציה הקבועה יש MSF דומה עד זהה. ניסינו, והיא צודקת. שמו סופט אנד ג'נטל, אגב.
ובכל, מדובר פה ב-4 מוצרים מינרלים, המגיעים באריזה יפה, ורק צריך לעטוף ולשים מתחת לעץ המקושט. סט אחד נקרא Fun in the sun והוא כולל את הפודרה המינרלית המבריקה והאלמותית בשם שימפיין, עוד צללית מינרלית חצויה ועוד סומק מינרלי, כולם מקולקציות עבר. בנוסף - מברשת 181 בגודל מיוחד. 
הסט השני נקרא Pinkzapoppini וגם הוא מכיל צללית/סומק/פודרה מקולקציות עבר, בתוספת אותה המברשת.
סטים נחמדים מאוד (ולא מאוד זולים, יש לציין) למי שפיספסה ומאוד מאוד רוצה.


בנוסף, הוציאו Lip and eye bags. אלו בעצם קיטים ארוזים יפה של 3 מוצרים לשפתיים/עיניים. האמת? מאוד חמוד. האריזה מקסימה וגם המוצרים. הו, כמה חבל שחלק ניכר מהמוצרים כבר הופיע בקולקציות עבר, מה שהפך את הרכישה למיותרת מבחינתי. אבל על פניו - הקיטים יפים מאוד. יש שני קיטים לפתיים ושניים לעיניים. מאוד אהבתי את הקיט בשם House of mirth לשפתיים. הקיט כולל שפתון בגוון ורוד עמוק, עפרון שפתיים מהקולקציה הקבועה ודאזלגלאס מהמם במיוחד. אם הקיט לא היה עולה 45 יורו - הוא בהחלט היה נרכש. עפרון השפתיים אינו בגודל מלא, אגב, אלא מוקטן.
הקיט השני לשפתיים יותר ורדרד, וגם הוא כולל עפרון מוקטן מהקולקציה הקבועה, דאזלגלאס ושפתון חדש ואפילו יפה.
הקיטים לעיניים כוללים פיגמנט בגודל מלא (בשני המקרים מדובר בפיגמנטים יפים, אבל לא חדשים), פלואידליין, מסקרה ומברשת 209 מוקטנת. קיט אחד מכיל את הפיגמנט שימרטיים, שהוא פיגמנט אפרסקי-מוזהב בהיר ופלואידליין שחור, והשני מכיל את הפיגמנט מלון (מהקולקציה הקבועה) ופלואידליין בגוון חום כהה.


וכמעט הגענו לסוף, ופה הגיע הזמן להתייחס לקיטים המוקטנים של המברשות. דעתי על הקיטים האלו די ידועה.. לדעתי האיכות פחות טובה משל המברשות בגודל מלא. מצד שני, למי שטרם התנסתה במברשות הרגילות ולמי שמחפשת קיט מברשות זול לשימוש אישי זה יכול להיות אחלה. הקיטים האלו מופיעים פעמיים בשנה מזה שנים רבות, כך שאני אישית כבר לא ממש מתייחסת אליהם. בכל מקרה - קיט אחד מכיל מברשות עיניים בלבד, והשניים האחרים מכילים עירוב של מברשות פנים ועיניים.


ולסיום - כבכל שנה, גם השנה יש פלטת שפתיים ויוה גלאם, שכל ההכנסות ממנה הולכות לקרן האיידס של מאק. המדובר בשפתונים V ו-VI ובגלוס V.


לסיכום - למי שרואה את הקולקציות האלו בפעם הראשונה צפויה חוויה עמוסה ומרשימה. לאחרות, שכבר שבעו, כדאי לחכות לקולקציות הבאות. 

2 comments:

  1. ללא ספק סקירה משכנעת, אני לוקחת את המילה שלך בסלע!
    מה גם, שמעניין לקרוא אותך אחרי הופעת הבכורה שלך ביו-טיוב, כיוון שכשאני קוראת אותך, אחרי שכבר שמעתי את הקול שלך, אני ממש שומעת אותך מדברת תוך כדי שאני קוראת! אני שומעת אותך בראש שלי! (-:
    תתחדשי על הבלוג

    ReplyDelete
  2. חן - תודה רבה על התגובה.. אני מקווה להעלות בקרוב סרטון חדש, בו אשתמש בפלטות.

    ReplyDelete