Monday, November 30, 2009

Poshé Super-Fast drying TOPCOAT



מזה כחדשיים אני לא משתמשת יותר בבסיס ובמייבש של אסי. למה? כי התחלתי לחשוד שהם אחראיים לכך שהצפרניים שלי נהיות צהובות עם הזמן.
עברתי לבסיס Seché Clear וגם למייבש של אותה החברה, ששמו Seché Vite. אני אישית מאוד מרוצה משני המוצרים האלו והם מומלצים בחום. שני המוצרים האלו אינם מכילים פורמלדהיד, טולואן ופטליית (או איך שלא כותבים את זה בעברית), האחראים בין היתר לגוון הצהוב שהציפורן מאמצת לעצמה עם הזמן.


גם המייבש הנ"ל של פושה אינו מכיל את שלושת המרכיבים האלו, כאשר על הבקבוק רשום שהמוצר מייבש לק למצב של נגיעה בטוחה בתוך דקה וייבוש מושלם מגיע תוך 5 דקות. הפורמולה מוגדרת כמבריקה ביותר ולא מצהיבה. הבקבוק מכיל 15 מ"ל ועולה משהו באיזור ה-10$ בארה"ב. 


השתמשתי במוצר מספר פעמים עד כה ואני מאוד מאוד מרוצה ממנו. הוא עושה מה שהוא מבטיח - הלק יבש לחלוטין תוך 5 דקות, הגימור מבריק ביותר (אפשר לראות אותו בתמונות המצורפות לפוסט הקודם), ולא הבחנתי בהצהבה של הצפרניים (אבל אני לא יודעת אם המייבש אחראי לזה או הבסיס). לגבי העמידות - הלקים עמידים עליי בדיוק כמו עם מייבשים אחרים, מה שאומר כ-5 ימים במצב מושלם. 
בהוראות השימוש נכתב שיש להשתמש בשכבה דקה. אני מרחתי שכבה הגונה, כי זה מה שאני רגילה לעשות עם מייבשים אחרים. בנוסף, חיכיתי כדקה-שתיים בין מריחת השכבה השניה של הלק לבין מריחת המייבש, כי אני לא מעוניינת שהמייבש יתכהה לי מהלק.


קשה לי לומר אם המייבש הזה יותר או פחות טוב מזה של Seché Vite כי מבחינתי שניהם עושים את אותה העבודה הטובה. קראתי על זה שהמייבש של Seche מתייבש אחרי כחצי בקבוק, אבל לי זה (עדיין) לא קרה, כך שקשה לי להתייחס לזה. גם לא שמתי לב לכך שהמייבשת של Seche פוגע לי בעמידות הלק (אבל אני באמת לא דוגמא, כי עליי לקים מאוד מאוד עמידים באופן עקרוני).


בקיצור - מוצר מעולה, שעושה את העבודה שלו ומקבל המלצה חמה ממני.

2 comments:

  1. שאלה לא קשורה אבל אני חייבת- מה את עושה בגרמניה?
    מתכננת לחזור לארץ מתישהו? טבת כמה את?

    ReplyDelete
  2. הגעתי לגרמניה לפני 13 שנים בעקבות בן-זוגי הגרמני. ולא, אין לי כוונות לחזור ארצה. אני מבקרת המון, וזה כייף, אבל שמחה תמיד לחזור לגרמניה.
    אני בת 38.

    ReplyDelete